Adventstid...






..kom till vårt hus i år också. Och jag såg en underbar adventsljusstake på lära leka som jag bara ville ha. Men jag tyckte inte att jag hade så mycket pengar att lägga ut på en ljusstake så här i julklappstider. Så jag fick helt enkelt göra en själv. Med lite hjälp från min kära Nicklas så blev den i mina ögon ännu finare än originalet. Och gissa om den lyser fint nu, med ännu fler ljus i... Den har såklart tjugofyra ljushållare, och när alla ljusen brinner, ja då är det jul...

J.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin! Alldeles underbar. Jag har också suktat efter en adventsspiral, men det får väl bli nåt annat år... För jag är varken händig eller rik.

2008-12-08 @ 22:00:23
URL: http://www.nvp.se/sv/blogg/elin-gawell
Postat av: Maria

Riktigt vackert blev det!

Stämningsfullt och fint.

Den ser välslipad och len ut, såna där skulle ni kunna göra och sälja!

2008-12-09 @ 10:47:06
Postat av: Lisa / Vildängel

ÅÅÅH vad fin!!!

Jag har också sett och suktat på Lära Leka och tänkt tanken att jag skulle göra en själv, men har inte kommit så långt och fint som ni!!!

Och vilken fin blogg ni har, med oändligt mycket fina saker ni skapat! Jag blir imponerad, inspirerad och fascinerad!!!

KRAM /Lisa

2008-12-09 @ 13:26:49
URL: http://vildaengel.blogspot.com/
Postat av: Ciccilisa

Men åh vilken härlig ljusstake! Tänk om man skulle få tlll en sån själv! Till nästa jul i så fall...

2008-12-19 @ 09:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0