inatt...




                                         



...satt jag uppe alldeles för länge och stickade ett par tofflor till. Sen in i tvättmaskinen och imorse tog jag ut dem. De är jättefina!!! mönstret hittade jag här. Det var verkligen på tiden att jag fixade mig ett par tofflor. Det börjar bli kallt på golven och mina golv äter ju strumpor som bekant. Dessutom har jag köpt nya fina randiga ullstrumpor från Minimundus som också syns på bilden, och jag vill ju inte ha hål i dem direkt!





J.




Kommentarer
Postat av: Maria

De där blev ju verkligen bra! Snyggt med den där lilla knorveln på varje toffel.

Ska kolla det där mönstret. Jag skulle ju också behöva såna där tofflor.

Fina strumpor också!

2008-10-24 @ 14:19:50
Postat av: Elin

Tjusiga! Vad använde du för garn?

2008-10-26 @ 17:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0