En riktigt suddig bild!

Men nu orkar jag inte ta om den. Ni får väl stå ut...

Mina nya yogaklläder, vita (!) 
Konstigt nog känns de helt rätt och väldigt fina. Jag som väl bara har haft vitt på mig när jag gifte mig - och då åkte brudklänningen av så fort jag kom hem, för att ersättas av något vanligt svart - känner mig plötsligt riktigt bekväm och fin i vitt. Sen får vi väl se hur länge det känns fräscht, med mitt liv blir det kanske fort lite lerigt...

Hoppas ni kan se något trots suddet.
Byxorna har jag gjort med knytband i midjan. De är hellånga men jag trivs bäst med dem upprullade så här.
Tunikan är gjord efter en gammal jag köpte på Zapata nån gång på 90-talet. Jag ska göra fler såna här, det blev faktiskt väldigt bra.




Här är också Annas mycket älskade undertröja i handfärgat ullgarn från Yllotyll:



Egentligen skulle jag ha velat ha en bild på barnet i fråga ifört tröjan, men hon vägrade förstås. Ingen linslus direkt!
Den blev ju kortärmad till hennes förtjusning, hon gillar det bäst. Jag hade velat ha längre ärmar, men eftersom ett nystan kostar över 100 kr så blev jag lite snål. 

/maria/

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så fiin...

Den kommer Anna att bli så söt i. Det är praktiskt med inte helt långa ärmar. Då slipper man blöta ner dem om man leker med blöta saker.Annars kan man ha en långärmad tröja under och låta de ärmarna sticka ut som en snygg detalj. Såg jag en bild på, det var snyggt

MVH

Trendoraklet

2008-09-11 @ 14:06:09
Postat av: Anonym

2008-09-11 @ 14:06:29
Postat av: Anonym

2008-09-11 @ 14:07:57
Postat av: Jenny

Mmmm... fina saker. Men jag har lite svårt att föreställa mig dig i vitt... Men himla fina kläder. Och Annas tröja blev väldigt mycket anna!!!



J.

2008-09-13 @ 09:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0