en sjal nästa...








En röd alpacasjal i ylletmönster är mitt nästa projekt. Också den är en födelsedagspresent till storpojken. Han hade en precis sån förut, som han tyckte jättemycket om. Men han tappade den. Så jag tror att han blir jätteglad åt den här. Och det är roligt att sticka till min stora pojke nu när jag stickat så himla mycket till lillpojken. Och när jag är färdig med födelsedagspresenter i massor så ska jag också sticka en yllekofta till mellanpojken min.

J.



        





Kommentarer
Postat av: Maria

Den blir nog minst lika fin som den förra.

Daniel lånade i dag Annas trekantssjal och beställde raskt en likadan till honom själv. Fast i mer rött garn, så det blir väl rött alpacagarn där också.

2008-09-10 @ 14:24:28
Postat av: Maria

2008-09-10 @ 14:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0