Glömde...

Tänkte jag skulle visa vår knäppa kanins senaste bravad. 
En morgon när jag kom ut i hönshuset, där han nu får bo till hönsens förtvivlan (läste nånstans att kaniner har en lugnande inverkan på höns, det tycker vi är det största skämtet ever) satt han här. Uppflugen till hälften på en sittpinne, till hälften på taket till värpredena. Jag sprang in efter kameran och fick faktiskt en bild av det hela:



Hur han kom dit är en gåta. Läste någonstans också att kaniner inte kan klättra...


/maria/

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha, ha...

Det är mycket vi inte vet om djurens hemliga liv. Vad roligt med lite nya bilder. För att raskt hoppa ner till bilden innan så ser tunikan mycket fin ut. Närbild kanske?

Kram

Lotta

2008-09-11 @ 14:00:41
Postat av: Anonym

2008-09-11 @ 14:01:26
Postat av: Jenny

Hmm... Jo, vi hade en kanin när jag var liten som åt sin mat uppe på diskbänken... Såg ganska kul ut när han hoppade upp.. De kanske är släkt?



J.

2008-09-13 @ 09:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0